Google
 

Montag, 24. Dezember 2007

Klasik Dana Rulo








Malzemeler(4 kisilik):


4 Rinderrouladen (à 150 g)Toplam 600gr.
(Ince kesilmis dana eti dilimi)
1 Kavanoz hardal
Rouladen icine koymak icin (250 ml)
4 Kornison Tursu
2 Yemek kasigi sivi yag
400 ml Et suyu
4-5 Yemek kasigi Crème fraîche
Tuz
Taze cekilmis karabiber


Yapilisi:
Rouladen yikanip, kurulanir; tuz ve karabiberlenir. Et dilimleri tek tarafli olarak 2-3 kasik hardal sürülür, her birine bir minik kornison tursu konarak sarma gibi yuvarlanir ve bir kürdan veya benzeri metal sisle acilmamasi saglanir. Hazirladigimiz rulo etler kizgin yagda kizartilir. Kizattigimiz etlere et suyu ilave edilir ve bir saate yakin kisik ateste pismesi saglanir. Daha sonra geride artan malzemeler ve Crème fraîche ilave edilerek yemegin sosu hazir hale getirilir.Tek kisilik kalori miktari.kJ/kcal : 1665/400

Bu klasik bir rouladen tarifiydi.
Ben salatalik yerine halka halinde kesilmis sogan koyuyorum. Hardal kullanmiyorum.
Öyle de cok nefis oluyor. Ayrica ince dilimlenmis pastirmada konulabilir soganla beraber etin icine. Tercih sizin.

Afiyet olsun...

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Sevgili Sonia'cığım,
Pek nefis gözüküyor dana rulo,ellerine sağlık.
Etin içersinde soğan halkalrını bende çok seviyorum ve yakıştırıyorum.Ayrıca çok güzel bir lezzet de katıyor.

Afiyetler olsun canım.

Sevgiyle kal.Gül